Stranke prejmejo potrditev naročila na svoj e-poštni naslov v koraku oddaje naročila med nakupom.

Naročila prejeta do 13.00 po srednjeevropskem času bodo odposlana najkasneje do sedem delovnih dni po oddaji naročila, če so vsi naročeni artikli na zalogi. Če naročeni artikli niso na voljo in kot prodajalec ne moremo izpolniti svoje obveznosti, bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času.

Stranke imajo možnost izbire med različnimi razpoložljivimi možnostmi dostave na koraku blagajne. Strošek dostave se izračuna in zaračuna ob blagajni na podlagi naslova za dostavo kupca in izbranega ponudnika dostave v skladu z njihovim cenikom.

Naročeni artikli bodo dostavljeni na naslov za dostavo, ki ga bo kupec navedel ob registraciji ali odjavi naročila.

V primeru, da kot prodajalec vse naročene artikle odpremimo pravočasno, ne odgovarjamo za odstopanja v roku dostave v imenu ponudnikov dostavne službe.

Če dostavna služba ne more najti kupca na navedenem naslovu za dostavo, bo ponudnik dostave obvestil. Odvisno od naročnikove izbire ponudnika dostavne službe, bo kupcu ponovno poskusil dostaviti artikle pozneje, ali pa bo stranka obveščena od ponudnika dostavne službe, da blago prevzame na prevzemnem mestu dostavne službe. Obstaja tudi možnost, da ponudnik dostavne službe stopi v stik s stranko, da se dogovori o novem času dostave.

Stranka prejme številko za sledenje pošiljke po e-pošti po odpremi paketa.

Zaradi posebnih okoliščin v zvezi s COVID-19 je lahko čas dostave daljši kot običajno.

Dostavne cene

OBMOČJE

DOSTAVNA SLUŽBA

 STANJE

 CENA

ČAS DOSTAVE

Slovenija, Hrvaška

Pošta Slovenije, GLS

 1,00 €–49,99 €

    5,00 €

2-6 dni

Slovenija, Hrvaška

Pošta Slovenije, GLS

50,00 € in več

 PROST

2-6 dni

         

JAZ*

DHL

100,00 €–149,99 €

    8,00 €

3-7 dni

JAZ*

DHL

1,00 €–99,99 €

  10,00 €

3-7 dni

JAZ*

DHL

150,00 € in več

 PROST

3-7 dni

 

* Belgija, Bolgarija, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Grčija, Madžarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Španija, Švedska

 

Ali lahko vrnem prejeto blago?

Sklicujoč se na 43. odstavek Zakona o varstvu potrošnikov – stranka lahko v 14 dneh po prejemu naročila odstopi od pogodbe. Stranka to stori pisno na spodaj naveden naslov ali s e-pošto na naslov info@sportstation.si. Kupec ni dolžan navajati razlogov za odstop od svojega naročila/pogodbe, ampak je dolžan vrniti vse blago nepoškodovano in v originalni embalaži z originalnimi oznakami in v originalni količini.
Kupec je dolžan blago vrniti v štirinajstih (14) dneh po pisnem odstopnem obrazcu. Kupec mora vrniti tudi originalni račun in izpolnjen obrazec za vračilo blaga, ki je bil priložen njegovemu naročilu. Vse stroške, ki nastanejo pri vračilu blaga, krije kupec.

Prejeti predmet(i) Poškodovan/pokvarjen

Če je paket vidno fizično poškodovan, mu manjka vsebina ali kaže znake odprtja pred prejemom, kupec uveljavlja garancijski zahtevek pri ponudniku dostavne službe in pošlje pošto na info@sportstation.si. S sodelovanjem s podjetjem za dostavo bomo zagotovili, da bodo garancijski zahtevki rešeni čim prej.

Reklamacijski zahtevek

V primeru škode, ki ni nastala med transportom pošiljke, nas mora stranka obvestiti in izpolniti garancijski zahtevek v osmih (8) dneh po prejemu pošiljke. Reševanje garancije bo potekalo v skladu z veljavnimi akti in zakonodajo.

Garancija

Stranka lahko uveljavlja garancijo, z izpolnjenim garancijskim obrazcem in originalnim računom, neposredno pri proizvajalcu ali prodajalcu. Po zakonu je proizvajalec dolžan opraviti garancijsko popravilo v petinštiridesetih (45) dneh po prejemu okvarjenega artikla, če popravilo ni možno, mora zamenjati artikle z brezhibnim artiklom enakovredne vrednosti. Artikli se vračajo v skladu s pogoji, ki jih je proizvajalec navedel v garancijskih pogojih. Stranka nima nobenih stroškov z vračilom blaga po garancijskem zahtevku.

Naslov za vračilo in menjavo blaga

Športna postaja.
Sejmišče 2
4000 Kranj
Slovenija