1. Kako se registriram? 

Lahko kliknete -> https://sportstation-shop.com/account/register ali pa začnete postopek registracije med postopkom blagajne. Navesti boste morali e-poštni naslov. Ta e-poštni naslov bomo uporabljali kot naš glavni komunikacijski kanal z vami, ki bo zagotavljal informacije o vaših naročilih itd.

2. Kako lahko dobim predračun?

Najlažji način za pridobitev a predračun je, da preprosto izberete svoje artikle in nadaljujete do zaključka postopka nakupa, pri čemer izberete možnost plačila 'bančno nakazilo'. Do plačila ima naročilo status informativne narave in ne zavezuje vas k nakupu.
Vaše naročilo bo obdelano nemudoma tako, da artikli v naročilu bodo rezervirani za vas do poteka veljavnosti računa. Takoj po prejemu plačila bodo artikli takoj odposlani.
O prejemu plačila boste obveščeni po e-pošti kot tudi o ostalih korakih v postopku naročila.

3. Kako vem, da je izdelek na zalogi?

Na vsaki strani izdelka je razpoložljivost označite na desni strani izdelka in tam najdete vse informacije o stanju zaloge za izdelek:

 

4. Kakšni so stroški pošiljanja?

Cena dostave znotraj Slovenije in Hrvaške je BREZPLAČNA za naročila nad 50 EUR in 5 EUR za naročila pod 50 EUR.

Cena dostave znotraj EU je BREZPLAČNA za naročila nad 150 EUR, za naročila do 99,99 EUR je 10 eur, za naročila od 100-149,99 eur pa 8 EUR

5. Kdaj bo paket dostavljen?

Dostavo naročenega blaga izvaja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije, GLS ali DHL.


Vsa naročila bodo odposlana isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da so artikli na zalogi). Predviden rok dostave znotraj Slovenije in Hrvaške je 3-5 delovnih dni (dodatni 1 dan za hrvaške otoke) in 5-8 delovnih dni za dostavo znotraj ozemlja EU.


Dostavo lahko pričakujete najkasneje do 15.00 ure. O natančnejšem roku dostave boste obveščeni preko SMS sporočila.

Dostava ni možna ob sobotah, nedeljah in praznikih. V primeru, da imate kakršne koli posebne zahteve, vas prosimo, da jih zapišete v rubriko "Komentarji", ki se nahaja na dnu naročila.

6. Ali lahko paket dostavim na delovno mesto?

Da, seveda, v prvem koraku postopka na blagajni lahko izpolnite naslov svojega delovnega mesta in predlagamo, da izpolnite tudi svojo številko mobilnega telefona za kurirja.

7. Kdaj in kje vnesem promocijske kode?

Promocijsko kodo lahko vnesete kadar koli ob obisku naše spletne trgovine, ne glede na to, ali imate izdelke v košarici ali ne, ali ste prijavljeni ali ne (razen v primeru promocijskih kod, povezanih s strankami).

Trenutno lahko vnesete kode na dnu strani nakupovalnega vozička, pod izbranimi izdelki:

8. Kje se nahaja trgovina?

Sport Station shop is located in Kranj-Slovenia (Sejmišče 2, 4000 Kranj).